چهل شاخص
40shakhes
چهل شهید شاخص
لوگو اسپانسر

عکس و بیوگرافی شهید سجاد فراهانی

نویسنده : کاملیا فارسی
دوشنبه, 16 آبان 1401

نیروی انتظامی یکی از اصلی ترین ارگان های موجود در کشور ما است که ماموران آن تلاش بسیار زیادی را در حفظ نظم و امنیت عمومی انجام می دهند. این مردان دلیر از جان و خانواده خود می گذرند تا بتوانید امنیت را در کوچه ها و خیابان ها جاری و برقرار نمایند. اما متاسفانه گاهی با خبر شهادت این دلیر مردان روبه رو می شویم که غم و اندوه فراوانی را بر قلب ما حاکم می کند.

متاسفانه در این روزها شاهد این هستیم که جوانان این سرزمین همچون گل پرپر می شوند. مردان و زنانی غیور و آزاده. در سراسر کشور اعتراضات و آشوبهایی شکل گرفته است که همه آنها می توانند به امنیت و آرامش مردم ما آسیب برسانند. از همین رو ماموران نیروی انتظامی تمام قد در خیابان های شهرها حضور دارند تا حافظ جان و آرامش مردم باشند.

در این بین در شهرهای مرزی، ماجرا اندکی متفاوت است. در این شهره به دلیل مرزی بودن و اهمیتی که تمامیت ارضی کشور دارند، درگیری ها هم جدی تر هستند. به همین دلیل در مقابله با اعتراضات ماموران به جای گلوله های ساچمه ای از گلوله های جنگی استفاده می کنند و همین اکر سبب کشته شدن تعدا د زیادی از مردم زاهدان شده است.

متاسفانه در این درگیری یکی دیگر از ماموران نیروی انتظامی به نام “سجاد فراهانی” که در حال انجام وظیفه و دفاع از وطن بوده است، به درجه رفیع شهادت می رسد.

این شهید بطزگگوار که اهل اراک است، در روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید و پیکرش برای تشییع به شهر زادگاهش یعنی اراک فریتاده شد.

برای این شهید بزرگوارد و شهدای دیگر آرزوی عظمت روح و برای خانواده هایشان صبر و شکیبایی آرزو داریم.

مشخصات فردی شهید سجاد فراهانی

  • شهید سجاد فراهانی
  • تاریخ شهادت : ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
  • محل شهادت : بمپور ایرانشهر سیستان و بلوچستان

علت شهادت

به گزارش سرویس اجتماعی برخط نیوز به نقل از رکنا – و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، شهید مدافع وطن ” سجاد فراهانی ” از نیروهای استان مرکزی در روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ به درج رفیع شهادت نائل آمد.

سجاد فراهانی از کارکنان پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است که در دفاع از امنیت و وطن با جانفشانی خود تا آخرین لحظه زندگی ایستادگی کرده و به خیل قافله شهدا پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام جان برکف مجموعه فراجا در عرصه دفاع از امنیت و وطن روز گذشته یکشنبه ۱۵ آبان ماه و در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان شهد شیرین شهادت را چشید.

برگزاری مراسم تشییع و یادبود

براساس برنامه ریزی صورت گرفته مراسم بزرگداشت یاد و خاطره این شهید والامقام روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه از ساعت ۲۰ در مسجد حاج حسین ساعت در کوچه الکه اراک برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه و از ساعت ۹ صبح از میدان شهدای شهر اراک به سمت ارامستان و گلزار شهدای اراک با حضور اقشار مردم شهیدپرور استان و اراک برگزار می شود.

مراسم یادبود شهید فراهانی نیز روز سه شنبه ۱۷ آبان از ساعت ۱۴ در مسجد الزهرا واقع در خیابان هپکو با حضور مسئولان ارشد اجرایی، نظامی و انتظامی استان مرکزی و اقشار مردم برگزار می شود.

این شهید والامقام امروز در درگیری با اشرار سیستان و بلوچستان شهد شیرین شهادت را چشید.

:: موضوعات مرتبط : خاطرات شهدا
:: برچسب ها : ,
با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

No comments yet




.:: Powered By : Night Skin ::.
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها

تبلیغات رپورتاژ