چهل شاخص
40shakhes
چهل شهید شاخص
لوگو اسپانسر

بهترین محصولات چاپی برای توسعه کسب و کارها‌

نویسنده :
دوشنبه, 23 خرداد 1401

پیدا کردن یک مجتمع چاپ خوب که بتواند محصولات چاپی را با بالاترین کیفیت در اختیار شما بگذارد، کار نسبتا پیچیده ای است. اما نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. ما در این مقاله شما را با یکی از بهترین مجتمع چاپ های ایران آشنا خواهیم کرد. اندیشه برتر یک شرکت بسیار حرفه ای در زمینه ارائه خدمات چاپی است که دریافت جایزه از جشنواره های بین المللی را در کارنامه خود دارد.

در ادامه به شما درباره خدمات و محصولات این شرکت توضیح خواهیم داد.

چاپ متالایز

بسته بندی محصول می‌تواند نقش بسیار مهمی در میزان فروش یک محصول داشته باشد. به همین خاطر است که در سراسر دنیا به این موضوع اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. صنعت چاپ نیز به این موضوع اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. به همین خاطر است که روش های زیادی برای بسته بندی محصولات وجود دارد. چاپ متالایز را می‌توان به عنوان یکی از این روش ها معرفی کرد.

چاپ متالایز در برابر عوامل شیمیایی و محیطی مقاومت قابل توجهی دارد. همچنین باید بدانید در عین حال که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد، می‌تواند در رزولوشن بسیار بالا چاپ شود. طرح و رنگ نیز در این روش نامحدود است. همین موضوعات باعث شده تا چاپ متالایز به عنوان یک روش بسیار مناسب برای بسته بندی محصولات انتخاب شود.

چاپ هایبرید

یکی دیگر از روش های نوین و مناسب که از آن برای بسته بندی محصولات استفاده می‌شود، روش چاپ هایبرید است. این روش از ترکیب دو روش فلکسو و دیجیتال ایجاد شده است و هدف آن نیز ارائه مزایای این دو روش به صورت یکجا است. به کمک چاپ هایبرید شما نیازی نیست که نگران زمان باشید؛ زیرا می‌توانید در مدت زمان اندکی تعداد بسیار زیادی از محصولات را چاپ کنید.

در این روش می‌توانید از طیف بسیار وسیعی از رنگ ها و جوهرهای مخصوص استفاده کنید. همچنین باید بدانید که تکنولوژی مورد استفاده در این روش بسیار به قدری پیشرفته است که می‌توانید در هر زمانی که خواستید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید. چاپ هایبرید یک روش بسیار مناسب برای چاپ کارهای سخت و دشوار است.

سلفون کشی واتربیس و حرارتی

علاوه بر نوع بسته بندی محصولات که در بالا گفتیم، ماندگاری آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. از این روش روشی به نام سلفون کشی واتربیس و حرارتی ابداع شد. به کمک این روش شما می‌توانید بسته بندی محصولات خود را مقاوم تر از قبل سازید. سلفون های حرارتی برای فعال شدن نیاز به حرارت دارند؛ اما سلفون های واتربیس بدون نیاز به حرارت فعال می‌شوند و قابل استفاده هستند.

هنگامی که شما از این محصولات روی بسته بندی های خود استفاده کنید، بسته بندی محصول شما در برابر رطوبت، باران، فشار و غیره مقاومت بسیار بالایی پیدا می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که نگرانی شما از بابت خراب شدن بسته بندی در مسیر برطرف شود.

چاپ کاتالوگ و بروشور

در همه کشورها هر شخصی برای توسعه کسب و کار خود از تبلیغات بسیار استفاده می‌کند. یکی از محصولات چاپی که می‌تواند در تبلیغات برند و محصول شما بسیار موثر باشد، چاپ کاتالوگ و بروشور است. از این محصولات معمولا در مکان هایی مانند نمایشگاه ها و همایش ها استفاده می‌شود. کاتالوگ معمولا اندازه بزرگتری نسبت به بروشور دارد و از آن برای معرفی محصولات استفاده می‌کنند.

این در حالی است که بروشور اندازه کوچکتری دارد و معمولا به عنوان دفترچه راهنما از آن استفاده می‌شود. اگر تولید کننده محصول خاصی هستید و قصد دارید آن را در نمایشگاه خاصی معرفی کنید، چاپ کاتالوگ و بروشور می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند کار شما داشته باشد. اندیشه برتر خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهد.

چاپ مجله

چاپ مجله را می‌توان به عنوان عضوی از خانواده روزنامه ها در نظر گرفت. از این محصول نیز برای تبلیغات استفاده می‌شود. در چاپ مجله باید به اندازه آن توجه ویژه ای داشته باشید. اگر اندازه مجله مناسب نباشد مخاطب حس خوبی را از آن نمی‌گیرد. همچنین باید بدانید که جنس کاغذ نیز روی حس مخاطب تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین خاطر باید از کاغذ مرغوب برای این کار استفاده کنید.

اگر قصد دارید مخاطب را در نگاه اول جذب مجله خود کنید، بهتر است از تصاویر و رنگ های جذاب روی جلد مجله خود استفاده کنید. اندیشه برتر از بهترین طراحان در چاپ مجله استفاده می‌کند و تمامی طرح ها و رنگ ها کاملا روانشناسی شده هستند. شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات مجامع چاپ اندیشه برتر استفاده کنید.

چاپ IML

چاپ IML یک روش برچسب گذاری روی محصولات پلاستیکی و فلزی است. در این روش برچسب همزمان با تولید ظروف روی آنها قرار می‌گیرد و به همین خاطر شما حس می‌کنید که برچسب بخشی از ظرف است. این برچسب ها در برابر آب و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین باید بدانید که ماندگاری این برچسب ها نسبت به سایر برچسب ها بیشتر است و قیمت کمتری نیز دارد.

همین مزایا است که باعث شده تا چاپ IML طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشته باشد. اگر شما نیز برای محصولات خود به دنبال یک برچسب خوب می‌گردید، چاپ IML می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

چاپ ۴/۵ ورقی

یکی از روش های بسیار محبوب در جهان، چاپ افست است. در این روش چاپ برای تزریق جوهر به کاغذ از سیلندر استفاده می‌شود. در این روش از کاغذ با ابعاد های متفاوتی استفاده می‌شود که یکی از مهمترین آنها ۷۰*۱۰۰ می‌باشد. منظور از چاپ ۵/۴ ورقی در واقع چاپ به روش فلکسو روی کاغذی با ابعاد ۷۰*۱۰۰ می‌باشد.

قیمت چاپ

تا اینجا به شما درباره خدمات چاپ شرکت اندیشه برتر توضیح دادیم. اما مهمترین عامل در استفاده از این خدمات قیمت چاپ است. برای آنکه بتوانید قیمت چاپ محصولات مورد نظر خود را بهینه کنید، بهتر است ابعاد سفارش شما از اندازه استاندارد دستگاه ها بزرگتر نباشد. همچنین اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را بابت این موضوع پرداخت کنید، بهتر است از انجام کارهای سفارشی روی محصول خود صرفه نظر کنید.

قیمت چاپ در مجتمع چاپ اندیشه برتر بسیار مناسب تر از شرکت های دیگر است و به همین خاطر شما می‌توانید به راحتی از خدمات این شرکت استفاده کنید. همچنین باید بدانید که تمام محصولات این شرکت با ضمانت کیفیت به دست شما می‌رسد.

سخن نهایی

در این مقاله تقریبا درباره اکثر روش های چاپ که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد به شما توضیح دادیم. اگر قصد توسعه کسب و کار خود را دارید، بهتر است از این محصولات در کسب و کار خود استفاده کنید. اما به یاد داشته باشد که استفاده از محصولات چاپ تنها در صورتی موثر است که استراتژِ خاصی برای آن داشته باشید. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که قبل از استفاده از این خدمات حتما اطلاعات کافی در این زمینه را بدست آورید.

:: موضوعات مرتبط :
 
 
 
.:: This Template By : night-skin.com ::.
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها

تبلیغات رپورتاژ