چهل شاخص
40shakhes
چهل شهید شاخص
لوگو اسپانسر

شهید دهه هشتادی سرباز عبدالجبار مختوم نژاد

نویسنده : کاملیا فارسی
یکشنبه, 10 مرداد 1400

تاریخ کشور ما لبریز از جانفشانی هایی است که توسط فرزندان این آب و خاک صورت گرفته است. از نبرد و مبارزه مدافعان امنیت در مرزهای کشور گرفته تا سربازن وظیفه ای که در کوچه و خیابان های شهر یه خدمت مقدس سربازی مشغول هستند. یک از این سربازان وظیفه شناس که متاسفانه توسط یک فرد شرور با ضربات چاقو به شهادت رسید، عبدالجبار مختوم نژاد بود. این سرباز دهه هشتادی و بیست ساله، یک جوان گنبدی بود که به گذراندن دوران سربازی مشغول بود. با ما همراه باشید تا ماجرای شهادت این سرباز وطیفه و داستان دستگیری قاتل او را بخوانید.

ماجرای شهادت عبدالجبار مختوم نژاد

عصر روز شنبه مورخ نهم مرداد ۱۴۰۰، یکی از سربازان غیور کشور عزیزمان در طی یک عملیات به قتل رسید و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم نژاد یک سرباز بیست ساله بود که از شهر خود، یعنی شهر گنبد، واقع در استان گلستان برای امر مقدس سربازی رهسپار تهران شد. عصر روز شنبه، طی یک عملیات پلیسی، ماموران نیروی انتظامی با فرد متهمی که قصد گریختن داشت، درگیر می شوند. این فرد شرور، با چاقو، ضربات متعددی را به قلب این سرباز جوان وارد می کند و سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم نژاد به علت شدت جراحات وارده به مقام شهادت می رسد.

دستگیری قاتل در کمتر از ده ساعت

صبح یکشنه دهم مرداد ۱۴۰۰ رییس پلیس پایتخت سردار “حسین رحیمی” با اشاره به اینکه سرباز وظیفه «عبدالحبار مختوم‌نژاد»، جمعی کلانتری ۱۱۰ پلیس پیشگیری پایتخت، در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بیان داشت: عامل شهادت این مامور وظیفه‌شناس که دارای چندین فقره سابقه محکومیت است، پس از اینکه ناجوانمردانه و با ضربات متعدد چاقو مامور عزیز ناجا را شهید می‌کند از محل متواری می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته این فرد جانی در کمتر از ۱۰ ساعت در خارج از محدوده تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

رحیمی گفت: در حال حاضر این فرد در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و تحقیقات از او ادامه دارد.

انعکاس شهادت سرباز عبدالجبار مختوم نژاد در فضای مجازی

همزمان با خبر شهادت این شهید جوان، در فضای مجازی شاهد تاسف فراوان مردم کشورمان و نوشته های زیبایی در وصف این سرباز وطن بودیم که تعدادی از آنها را برای شما بیان می کنیم.

سین مثل سرباز کلانتری که امنیت ما براش، مهم تر از جونش بود

آسوده بخواب سرباز وطن که سرنوشت برایت مرخصی نوشت، مرخصی از نوع شهادت

فرق ندارد مرز باشد یا قلب تهران، سرباز برای وطن جان می دهد.

:: موضوعات مرتبط : خاطرات شهدا
:: برچسب ها : , , ,
با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

No comments yet




.:: Powered By : Night Skin ::.
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها

تبلیغات رپورتاژ