چهل شاخص
40shakhes
چهل شهید شاخص
لوگو اسپانسر

زندگینامه شهید مدافع وطن احسان نصیری‎

نویسنده : کاملیا فارسی
سه شنبه, 2 آذر 1400

ماموران نیروی انتظامی، همیشه و همه جا حضور دارند و با درایت خود اوضاع داخلی کشور را تحت کنترل دارند و مدافع امنیت مردم هستند. اما متاسفانه هسند اشراری که از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم کشور و امنیت کشور استفاده می کنند. اما ما خوشحالیم و امیدوار، زیرا مردان و زنانی غیور و قدرتمند در نیرون انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) حضور دارند که تا پای جان در راه دفاع از امنیت و آرامش ما خواهند جنگید.

یکی از این غیور مردان، احسان نصیری است که متاسفانه در تاریخ ۲پ آبان و در درگیری با اشرار، مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد و در نهایت در بیمارستان، در اثر شدت جراحات وارده درگذشت و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

امروز به بیان این ماجرا و توضیحاتی در خصوص مراسم تشییع این شهید والامقام خواهیم پرداخت. اما متاسفاه هیچ اطلاعاتی از بیوگرافی و زندگی نامه ایشان در دست نیست. مردم ما باید این غیور مردان را بیشتر بشناسند و قدردان حضور آنها باشند.

  • نام: احسان نصیری
  • تاریخ شهادت: ۱۴۰۰/۸/۲۷
  • محل شهادت: لنجان، اصفهان، ایران
  • علت شهادت : درگیری با اشرار مسلح
  • عامل شهادت : گلوله
  • شرح علت شهادت : شهید مدافع وطن احسان نصیری از پرسنل کادر آگاهی اصفهان مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ حین انجام وظیفه و تامین امنیت شهروندان در درگیری با شرور مسلح بعلت اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

ماجرای شهادت شهید احسان نصیری

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند.

وی افزود: مأموران در محل با دو نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمام جوانب برای دستگیری آنها اقدام می‌کنند اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متأسفانه در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان استوار یکم “احسان نصیری” به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که صبح روز ۲۷ آبان ماه سال ۱۴۰۰ علی رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری با تسلیت شهادت این مأمور وظیفه‌شناس و سختکوش ناجا به خانواده این شهید، همکاران وی و مردم شهید پرور شهرستان لنجان و استان اصفهان گفت: زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر شهید احسان نصیری

مراسم تشییع و وداع با پیکر مدافع وطن شهید احسان نصیری با حضور خانواده معظم این شهید و همکاران داغدار وی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان اصفهان برگزار و سپس پیکر این شهید توسط مردم فولادشهر تشییع شد.بعد از برگزاری مراسم پیکر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای چم طاق شهر باغبهادران اعزام شد.استواریکم احسان نصیری از ماموران پلیس لنجان روز پنجشنبه گذشته در عملیاتی برای دستگیری ۲ شرور سابقه‌دار، به شهادت رسید.

:: موضوعات مرتبط : خاطرات شهدا
:: برچسب ها : ,
با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

No comments yet




.:: Powered By : Night Skin ::.
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها

تبلیغات رپورتاژ