چهل شاخص
40shakhes
چهل شهید شاخص
لوگو اسپانسر

آگاهی از اخبار پیام نور , شایعات تا مصوبات و بخشنامه ها

نویسنده : admin
شنبه, 25 دی 1395

تسهیلات مالی برای متقاضیان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیام نور ،  ثبت نام اینترنتی کارشناسی پیام نور از طریق سیستم جامع گلستان پیام نور آغاز گردید ، ثبت نام پذیرفته شدگان مرکز بین الملل (خارج از کشور) آغاز گردید ، تمدید مهلت تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵، بخشنامه های جدید پیام نور ….

اینها فقط چند مورد از اخباریست که دانشجویان پیام نور به دنبال آن هستند.

در دانشگاه پیام نور به اقتضای ماهیت آن که غیر حضوری است و بیشتر دروس بدون حاضر شدن دانشجو در سر کلاس ارائه می شوند لذا حضور دانشجو در دانشگاه کم رنگ شده و در نتیجه از تحولات آن بی خبر می ماند همچنین اخبار و تغییراتی که از طرف دانشگاه پیام نور مرکز انجام می شود باید به نحوی به اطلاع دانشجویان برسد.

این اطلاع رسانی از طریق سایت خود دانشگاه پیام نور انجام می شود که دانشجویان با مراجعه به آن از تحولات دانشگاه با خبر می شوند . سایتهای دیگری نیز اهتمام خود را بر آگاه سازی دانشجویان از آخرین اخباردانشگاه پیام نور داشته اند از این جمله سایت کتابخانه الکترونیکی پیام نور می باشد که بخش اعظمی از آن به اخبار پیام نور تعلق گرفته.

با وارد شدن به این سایت با دامنه pnueb.com  و انتخاب بخش اخبار پیام نور می توانید جدیدترین اخبار دانشگاه را رصد کنید و از بخشنامه ها ، مصوبات و… مطلع شوید. در این سایت اهم اخبار مستقیما از خود دانشگاه و خبرهای حاشیه ای از گوشه و کنار تهیه می شوند و مهمترین ویژگی سایت که آن را از بقیه سایتهای خبری مربوط به پیام نور مستثنا می کند معتبر بودن خبرهاست.

همچنین سعی شده در سایت pnueb دسته های خبری ایجاد شود و هر خبر در دسته مربوط به خود قرار گیرد که دانشجو در اسرع وقت به مطالبی که مد نظر دارد برسد.مانند دسته خبری  سیستم گلستان پیام نور،  دانشگاه پیام نور، بخشنامه ها ، امتحانات و آزمونها و . . .

در کل شما تمامی اخبار مرتبط با پیام نور را می توانید از pnueb.com پیگیری کنید

:: موضوعات مرتبط : دسته‌بندی نشده
:: برچسب ها :
با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید خرید بک لینک ، بک لینک

  1. ممنون از معرفی این سایت خوب ، ثبت نام کردم عالیه

    دیدگاه توسط ترنم در تاریخ بهمن ۲۷, ۱۳۹۵ و ساعت ۷:۲۱ ق٫ظ





.:: Powered By : Night Skin ::.
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها

تبلیغات رپورتاژ